Kalendarz szkoleń
22-25.10.2024 (wt.-pt.) Zakopane
„TRUDNY KLIENT W PRACY ZAWODOWEJ. TRENING SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ”
MIEJSCE: Willa "Carlton" z okresu XX – lecia międzywojennego ZAKOPANE
ul. Grunwaldzka 11, /położony w centrum, 200 m od Krupówek/ www.carlton.pl
Program ramowy
- Inteligencja społeczna (świadomość społeczna - sprawczość społeczna)Psychologiczne wyciszanie agresywnego petenta
- Skuteczne i szybkie rozwiązywanie konfliktu
- Panowanie nad emocjami w trakcie pracy z trudnym klientem
- Poprawny przekaz informacji i zakłócenia relacji nadawca-odbiorca
- Zastosowanie asertywności
- Sposoby postępowania wobec zachowań agresywnych
- Słuchać i rozumieć klienta oraz typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem
- Skuteczne odczytywanie gestów i języka ciała
- Jak nie ulegać cudzym wpływom, jak wpłynąć na innych oraz obrona przed manipulacją ze strony klientów
- Poprawa kontaktów międzyludzkich dzięki komunikacji
- Zarządzanie stresem i hamowanie emocji podczas kontaktu z klientem
Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
który należy przesłać skanem na maila: ook@ook.com.pl
lub faxem na nr: (12) 658-34-97
Telefonicznie lub mailowo potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia i przesyłamy szczegółowy rozkład zajęć.
KOSZT SZKOLENIA 1300 zł OBEJMUJE: materiały, wykłady, konsultacje, 3 noclegi
(zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych, pokoje 1 osobowe- dodatkowo płatne - konieczna wcześniejsza rezerwacja) pełne wyżywienie (3 śniadania, 2obiady, 3 kolacje), opiekę logistyczną organizatora, wycieczkę dopasowaną do warunków atmosferycznych, parking gratis
Program szkolenia może zostać dowolnie zmodyfikowany, zgodnie z Państwa potrzebami
Ogólnopolski Ośrodek Konferencyjny sp. z o.o.
KURSY-SZKOLENIA-KONFERENCJE-INTEGRACJA
Kontakt
Ogólnopolski Ośrodek
Konferencyjny sp. z o.o.
ul. Borkowska 5/33
30-438 KRAKÓW
tel/fax: (12) 658-34-97
e-mail: ook@ook.com.pl