OOK

Kalendarz szkoleń

18-21.06.2024   (wt.-pt.) Zakopane

  „TRUDNY KLIENT W PRACY ZAWODOWEJ. TRENING SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ”

MIEJSCE SZKOLENIA:  Hotel Boruta ***   ul. Chałubińskiego 28, 34-500 Zakopane
/położony w centrum Zakopane/



  • Inteligencja społeczna  (świadomość społeczna - sprawczość społeczna)Psychologiczne wyciszanie agresywnego petenta
  • Skuteczne i szybkie rozwiązywanie konfliktu
  • Panowanie nad emocjami w trakcie pracy z trudnym klientem
  • Poprawny przekaz informacji i zakłócenia relacji nadawca-odbiorca
  • Zastosowanie asertywności
  • Sposoby postępowania wobec zachowań agresywnych
  • Słuchać i rozumieć klienta oraz typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem
  • Skuteczne odczytywanie gestów i języka ciała
  • Jak nie ulegać cudzym wpływom, jak wpłynąć na innych oraz obrona przed manipulacją ze strony klientów
  •  Poprawa kontaktów międzyludzkich dzięki komunikacji 
  • Zarządzanie stresem i hamowanie emocji podczas kontaktu z klientem
Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy wypełnić   FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
który należy przesłać skanem na maila: ook@ook.com.pl  
lub faxem na nr: (12) 658-34-97


Telefonicznie lub mailowo potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia i przesyłamy szczegółowy rozkład zajęć.


KOSZT SZKOLENIA 1400 zł OBEJMUJE: materiały, wykłady, konsultacje, 3 noclegi

 (zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych, pokoje 1 osobowe- dodatkowo płatne - konieczna wcześniejsza rezerwacja) pełne wyżywienie  (3 śniadania, 2obiady, 3 kolacje), opiekę logistyczną organizatora, wycieczkę dopasowaną do warunków atmosferycznych,  parking gratis


                              Program szkolenia może zostać dowolnie zmodyfikowany, zgodnie z Państwa potrzebami

Ogólnopolski Ośrodek Konferencyjny sp. z o.o.

KURSY-SZKOLENIA-KONFERENCJE-INTEGRACJA

Kontakt

Ogólnopolski Ośrodek
Konferencyjny sp. z o.o.

ul. Borkowska 5/33
30-438 KRAKÓW

tel/fax: (12) 658-34-97
e-mail: ook@ook.com.pl

Copyright © 2013 OOK.com.pl
Tworzenie stron Webton.pl