Kalendarz szkoleń
14-17.05.2024 (wt.-pt.) Zakopane
„OBSŁUGA INTERESANTÓW - INTELIGENCJA SPOŁECZNA, SYTUACJE KONFLIKTOWE, PANOWANIE NAD EMOCJAMI"
MIEJSCE SZKOLENIA:
Willa "Carlton" z okresu XX – lecia międzywojennego ZAKOPANE
ul. Grunwaldzka 11, /położony w centrum, 200 m od Krupówek/
Program ramowy
- Pracownicy Biur Obsługi Klienta - wymagania, predyspozycje, obowiązki, uprawnienia.
- Zasady obsługi klienta urzędu - proces komunikacji w pokierowaniu klientem.
- Inteligencja społeczna (świadomość społeczna - sprawczość społeczna)
- Skuteczne odczytywanie gestów i języka ciała
- Obsługa klienta przez telefon (głos jako podstawowe narzędzie pracy, specyfika prowadzenia rozmowy, techniki wspomagające efektywność rozmowy).
- Poprawny przekaz informacji i zakłócenia relacji nadawca-odbiorca
- Budowanie profesjonalnych relacji z klientem
- Słuchać i rozumieć klienta oraz typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem
- Jak nie ulegać cudzym wpływom, jak wpłynąć na innych oraz obrona przed manipulacją ze strony klientów
- Zastosowanie asertywności
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta, asertywność w kontaktach z klientem Biura obsługi klienta.
- Psychologiczne wyciszanie agresywnego petenta
- Skuteczne i szybkie rozwiązywanie konfliktu
- Panowanie nad emocjami w trakcie pracy z trudnym klientem
- Sposoby postępowania wobec zachowań agresywnych
- Poprawa kontaktów międzyludzkich dzięki komunikacji
- Zarządzanie stresem i hamowanie emocji podczas kontaktu z klientem
Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy wypełnić
który należy przesłać skanem na maila: ook@ook.com.pl lub faxem
na nr: (12) 658-34-97
Telefonicznie lub mailowo potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia i przesyłamy szczegółowy rozkład zajęć.
KOSZT SZKOLENIA 1300 zł OBEJMUJE: materiały, wykłady, konsultacje, 3 noclegi (zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych, pokoje 1 osobowe- dodatkowo płatne - konieczna wcześniejsza rezerwacja) pełne wyżywienie (3 śniadania, 2obiady, 3 kolacje), opiekę logistyczną organizatora, wycieczkę dopasowaną do warunków atmosferycznych, parking gratis
Program szkolenia może zostać dowolnie zmodyfikowany, zgodnie z Państwa potrzebami
Ogólnopolski Ośrodek Konferencyjny sp. z o.o.
KURSY-SZKOLENIA-KONFERENCJE-INTEGRACJA
Kontakt
Ogólnopolski Ośrodek
Konferencyjny sp. z o.o.
ul. Borkowska 5/33
30-438 KRAKÓW
tel/fax: (12) 658-34-97
e-mail: ook@ook.com.pl