OOK

Kalendarz szkoleń

04-07.06.2024   (wt.-pt.) Zakopane

„OBSŁUGA INTERESANTÓW - INTELIGENCJA SPOŁECZNA, SYTUACJE KONFLIKTOWE, PANOWANIE NAD EMOCJAMI"

MIEJSCE SZKOLENIA:
 Willa "Carlton" z okresu XX – lecia międzywojennego ZAKOPANE 
ul. Grunwaldzka 11, /położony w centrum, 200 m od Krupówek/ 


- Pracownicy Biur Obsługi Klienta - wymagania, predyspozycje, obowiązki, uprawnienia.
- Zasady obsługi klienta urzędu - proces komunikacji w pokierowaniu klientem.
- Inteligencja społeczna (świadomość społeczna - sprawczość społeczna)
- Skuteczne odczytywanie gestów i języka ciała
- Obsługa klienta przez telefon (głos jako podstawowe narzędzie pracy, specyfika prowadzenia   rozmowy, techniki wspomagające efektywność rozmowy).
- Poprawny przekaz informacji i zakłócenia relacji nadawca-odbiorca
- Budowanie profesjonalnych relacji z klientem
- Słuchać i rozumieć klienta oraz typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem
- Jak nie ulegać cudzym wpływom, jak wpłynąć na innych oraz obrona przed manipulacją ze     strony klientów
- Zastosowanie asertywności
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta, asertywność w kontaktach z klientem Biura obsługi klienta.
- Psychologiczne wyciszanie agresywnego petenta
- Skuteczne i szybkie rozwiązywanie konfliktu
- Panowanie nad emocjami w trakcie pracy z trudnym klientem
- Sposoby postępowania wobec zachowań agresywnych
- Poprawa kontaktów międzyludzkich dzięki komunikacji 
- Zarządzanie stresem i hamowanie emocji podczas kontaktu z klientem

Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy wypełnić 

ZGŁOŚ SIĘ NA SZKOLENIE
który należy przesłać skanem na maila: ook@ook.com.pl  lub faxem 

na nr: (12) 658-34-97


Telefonicznie lub mailowo potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia i przesyłamy szczegółowy rozkład zajęć.


KOSZT SZKOLENIA 1300 zł OBEJMUJE: materiały, wykłady, konsultacje, 3 noclegi (zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych, pokoje 1 osobowe- dodatkowo płatne - konieczna wcześniejsza rezerwacja) pełne wyżywienie  (3 śniadania, 2obiady, 3 kolacje), opiekę logistyczną organizatora, wycieczkę dopasowaną do warunków atmosferycznych,  parking gratis


                              Program szkolenia może zostać dowolnie zmodyfikowany, zgodnie z Państwa potrzebami

Ogólnopolski Ośrodek Konferencyjny sp. z o.o.

KURSY-SZKOLENIA-KONFERENCJE-INTEGRACJA

Kontakt

Ogólnopolski Ośrodek
Konferencyjny sp. z o.o.

ul. Borkowska 5/33
30-438 KRAKÓW

tel/fax: (12) 658-34-97
e-mail: ook@ook.com.pl

Copyright © 2013 OOK.com.pl
Tworzenie stron Webton.pl