Program ramowy:
-
Inteligencja społeczna (świadomość społeczna - sprawczość społeczna)
- Psychologiczne wyciszanie agresywnego petenta
- Skuteczne i szybkie rozwiązywanie konfliktu
- Panowanie nad emocjami w trakcie pracy z trudnym klientem
- Poprawny przekaz informacji i zakłócenia relacji nadawca-odbiorca
- Zastosowanie asertywności
- Sposoby postępowania wobec zachowań agresywnych
- Słuchać i rozumieć klienta oraz typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem
- Skuteczne odczytywanie gestów i języka ciała
- Jak nie ulegać cudzym wpływom, jak wpłynąć na innych oraz obrona przed manipulacją ze strony klientów
- Poprawa kontaktów międzyludzkich dzięki komunikacji
- Zarządzanie stresem i hamowanie emocji podczas kontaktu z klientem roszczeniowym
Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (plik do pobrania poniżej) który należy przesłać skanem na maila: ook@ook.com.pl
Telefonicznie lub mailowo potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia.
KOSZT SZKOLENIA 1400 zł OBEJMUJE:
- materiały, wykłady, konsultacje,
- 3 noclegi (zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych, pokoje 1 osobowe- dodatkowo płatne - konieczna wcześniejsza rezerwacja)
- pełne wyżywienie (3 śniadania, 2obiady, 3 kolacje),
- opiekę logistyczną organizatora,
- wycieczkę dopasowaną do warunków atmosferycznych,
- parking
Program szkolenia może zostać dowolnie zmodyfikowany, zgodnie z Państwa potrzebami
Inne terminy

