09-12.12.2025 (wt.-pt.) Zakopane

PRACA I RELACJE Z TRUDNYM KLIENTEM Z POSTAWĄ ROSZCZENIOWĄ. TRENING SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ



MIEJSCE: Willa "Carlton" z okresu XX – lecia międzywojennego ZAKOPANE
ul. Grunwaldzka 11, /położony w centrum, 200 m od Krupówek/

Program ramowy: 

  • Inteligencja społeczna  (świadomość społeczna - sprawczość społeczna)

  • Psychologiczne wyciszanie agresywnego petenta
  • Skuteczne i szybkie rozwiązywanie konfliktu
  • Panowanie nad emocjami w trakcie pracy z trudnym klientem
  • Poprawny przekaz informacji i zakłócenia relacji nadawca-odbiorca
  • Zastosowanie asertywności
  • Sposoby postępowania wobec zachowań agresywnych
  • Słuchać i rozumieć klienta oraz typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem
  • Skuteczne odczytywanie gestów i języka ciała
  • Jak nie ulegać cudzym wpływom, jak wpłynąć na innych oraz obrona przed manipulacją ze strony klientów
  • Poprawa kontaktów międzyludzkich dzięki komunikacji 
  • Zarządzanie stresem i hamowanie emocji podczas kontaktu z klientem roszczeniowym

Aby zgłosić się na szkolenie wystarczy wypełnić  FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (plik do pobrania poniżej) który należy przesłać skanem na maila: ook@ook.com.pl

Telefonicznie lub mailowo potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia.

KOSZT SZKOLENIA 1400 zł OBEJMUJE: 

  • materiały, wykłady, konsultacje, 
  • 3 noclegi (zakwaterowanie w pokojach 2 i 3 osobowych, pokoje 1 osobowe- dodatkowo płatne - konieczna wcześniejsza rezerwacja) 
  • pełne wyżywienie  (3 śniadania, 2obiady, 3 kolacje), 
  • opiekę logistyczną organizatora, 
  • wycieczkę dopasowaną do warunków atmosferycznych, 
  • parking 

 Program szkolenia może zostać dowolnie zmodyfikowany, zgodnie z Państwa potrzebami

Inne terminy

Inne terminy